Şirkətin siyasəti

“HAYAT GROUP”MMC-nin keyfiyyət sahəsində siyasəti

“HAYAT GROUP”MMC-nin keyfiyyət sahəsində fəaliyyəti:

  • Ağır yol-tikinti və kənd təsərrüfatı texnikalarının satışı və servisi sahəsində standartların tələblərinə cavab verən keyfiyyətli xidmətlərın təmin edilməsi;
  • Bina və qurğuların tikinti-quraşdırma işləri sahəsində standartların tələblərinə cavab verən keyfiyyətli xidmətlərın təmin edilməsi;
  • Ağır yol-tikinti və kənd təsərrüfatı texnikalarının satışı və servisi sahəsində müştərilərin ehtiyaclarına cavab verən keyfiyyətli xidmətlərin təqdim edilməsi və xidmətlər zamanı müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi;
  • Bina və qurğuların tikinti-quraşdırma işləri sahəsində müştərilərin ehtiyaclarına cavab verən keyfiyyətli xidmətlərin təqdim edilməsi və xidmətlər zamanı müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi;
  • Şirkətdə qüvvədə olan Keyfiyyəti idarəetmə sisteminin ISO 9001:2015 “Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi”, ISO 14001:2015 “Ətraf Mühitin İdarəedilməsi Sistemi”, ISO 45001:2018 “Peşə Sağlamlığı və Əməyin Təhlükəsizliyi İdarəetmə Sistemi” beynəlxalq standartlarının tələblərinə müvafiq olaraq daim təkmilləşdirilməsi;
  • Şirkətin biznes proseslərinin effektivliyinin artırılması və bunların nəticəsi kimi, onların və xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması;
  • Keyfiyyət sahəsində siyasətin daimi yararlılığın təhlil edilməsi;
  • Şirkətin fəaliyyətini əks edən maliyyə göstəriciləri sisteminin tətbiq edilməsi;
  • Şirkətin bütün işçilərinin bilik səviyyələrinin və peşə ixtisaslarının fasiləsiz artırılması;
  • Şirkətin hər bir əməkdaşının öz iş metodunun keyfiyyətinə və təkmilləşdirilməsinə məsuliyyətli yanaşması;
  • Keyfiyyət sahəsində siyasətin şirkətin məqsədləri ilə uyğunluğu;
  • Şirkətinin keyfiyyət sahəsində siyasətini bütün əməkdaşların məlumatlandırılması.

 

“HAYAT GROUP”MMC-nin keyfiyyətli idarəetmə sisteminin əhatə dairəsi istiqamətində xidmətləri üzrə öhdəliklər:

  • Xidmətlərin yaxşılaşdırılması, onların keyfiyyətinin artırılması, təkmilləşdirilməsi;
  • Xidmətlərinin tətbiq edilməsi və keyfiyyətinə nəzarət üsullarının inkişaf etdirilməsi;
  • Qanunvericilikdə baş verən dəyişikliklərlə əlaqədar tələb olunan tədbirləri vaxtında həyata keçirilməsi və sənədləşdirmədə müvafiq düzəlişlərin aparılması;
  • Xidmətlərin hazırlanmasında həm də biznes proseslərinin effektivliyinin və keyfiyyətinin artırılmasına kömək edən texniki yeniliklərdən və aparıcı texnologiyalardan istifadə edilməsi;
  • İşlə bağlı zədələnmə və xəstəliklərin qarşısının alınması məqsədilə, iş şəraitində sağlamlıq və təhlükəsizliyin təmin edilməsi;
  • Təhlükələrin aradan qaldırılması, sağlamlıq və texniki təhlükəsizlik üzrə risklərin azaldılması;
  • Ətraf mühitin qorunması, o cümlədən çirklənmənin qarşısının alınması və şirkətin konteksti nöqtəyi nəzərindən digər konkret öhdəliklərin yerinə yetirilməsi;
  • Şirkətin fəaliyyət sahəsində mövcud və potensial ehtiyaclarının daim öyrənilməsi və təkmilləşdirilməsi.

 

Keyfiyyət sahəsində müştərilərimiz, partnyorlarımız və cəmiyyət qarşısında öhdəliklər:

  • Şirkətin fəaliyyət sahəsində əhalinin, müştərilərin və partnyorlarımızın maarifləndirilməsi, ehtiyaclarının ciddi analiz edilməsi və həmin ehtiyaclara görə təkliflərin təqdim edilməsi;
  • Xidmətlərimizlə əlaqədar əhalinin, müştərilərin və partnyorlarımızın suallarına operativ cavab verilməsi, onların xidmətlərimizdən istifadə edə bilmələrinin təşkil edilməsi və yaranan problemlərin vaxtında həll edilməsi;
  • Müştərilərimizə təklif etdiyimiz xidmətlərin müəyyən edilmiş tələblərə uyğun olmasının təmin edilməsi.

 

 

Müraciət göndər

Azərbaycan, Bakı Ziya Bünyadov 1965 Çinarpark biznes-mərkəzi 1A